Innowacyjność jest fundamentem działań P&G, także w przypadku marki Pampers. Już pierwsza masowo dostępna pieluszka jednorazowa Pampers, wprowadzona w 1961 roku, zapewniała lepszą chłonność niż inne dostępne na rynku produkty. Od tamtej pory firma stale inwestuje w ten produkt, wyznaczając nowe standardy, zwłaszcza w obszarze chłonności i pielęgnacji skóry dziecka. Obecnie nad nowatorskimi rozwiązaniami codziennie pracuje ponad 500 naukowców, którzy do tej pory stworzyli prawie 5 tysięcy opatentowanych rozwiązań.

W 2000 roku P&G otworzyła w Niemczech Centrum Badań i Rozwoju poświęcone produktom higienicznym, drugie takie centrum firmy na świecie. Obok wielu innych udoskonaleń, w 2010 roku wprowadzono technologię Dry Max, która sprawiła, że pieluszki stały się 2-krotnie bardziej suche i o 20% cieńsze w porównaniu do poprzednich produktów marki Pampers.

Marka Pampers doskonale obrazuje ideę bezustannej pracy nad innowacyjnością produktów P&G.  Słuchamy mam, rozmawiamy z nimi, a opracowane technologie testujemy m.in. w naszym Centrum Badań i Rozwoju w Schwalbach, gdzie co tydzień pieluszki sprawdza ponad 1500 maluchów. Nieprzerwanie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które mają jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów– mówi Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji marki Pampers w Europie Centralnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium